Din Osteopat Khashayar Hassanpoor D.O.

Online Booking

“Jeg gjør mitt beste for å gi deg en smertefri hverdag.”

Osteopaten er medlem av Norsk Osteopatforbund (MNOF). Det er viktig med kvalitetssikring av terapeut før du velger hvem du ønsker å oppsøke. Derfor kan du velge en osteopat som er medlem av Norges Osteopatiforbund. Det stilles krav til utdanning fra autorisert institusjon, kunnskap og ikke minst faglig oppdatering for å være medlem av dette forbundet.

Osteopaten tilbyr behandling hos bedrifter og tilbyr også hjemmebesøk for dem som finner det enklere eller som har spesielle behov. Et hjemmebesøk er lagt opp som en helt vanlig konsultasjon da han har med egen behandlingsbenk.

Besøk forbundets nettside for mer info på:  http://osteopati.org

Norsk osteopat forbund

Online Booking

Muskelsmerter, Skjelettsystemet, Ryggsmerter, Nakkesmerter, Hodepine, Migrene, Svimmelhet (øre og nakke), Krystallsyke (øre), Kjeveledd smerter, Skuldersmerter, Frozen shoulder (skulder), Impingement (skulder), Smerter i arm, Albuesmerter, Håndledds smerter, Håndsmerter, Tennisalbue, Carpal tunnel syndrome (håndledd), Betennelser eller inflammasjon i muskler og ledd (f.eks. av overtrening, stress, strekk, idrett eller traume), Visceralt (organsystemet): fordøyelsen, forstoppelse, sure oppstøt (Hiatus hernia), Luftveisproblematikk, Ryggsmerter, Prolaps, Lumbago, Hoftesmerter, Bekkensmerter, Bensmerter, Knersmerter, Ankelsmerter, Fotsmerter, Graviditet, Revmatiske sykdommer, Idrettsskader, Postoperative smerter (etter operasjoner): arrvev og Stivhet.